divendres, 3 de juny del 2011

Inici

Aquesta, com a primera entrada del blog, és la part més complexa de totes, a banda de la pròpia creació d'aquest espai, la qual no seria possible sense l'ajuda d'una  companya, la Maria, que com sempre ha dedicat la seva paciència i temps a les meves tonteries, i això perquè en temes d'internet sòc una mica curta , així que vaig insistir que m'expliqués com van aquestes coses, hehe.

Solemnitats a banda, dic que la primera entrada per mi és complexa perquè no em van els discursos d'obertura, per què no en sé fer, encara que això ja sembli un.

Només per reiterar que aquest blog anirà dedicat a les reflexions que una fa cada dia sobre diversos aspectes, i que veu la necessitat de exposar-los per veure que n'opina la gent, que de vegades sembla que anem sols pel món amb les nostres teories estranyes, fins que arriba un dia que t'adones que no, que no és així, que hi ha gent tan boja com jo

Potser uns dels temes que més es deixaran caure per aqui seran temes artístics i d'Història, les meves dues grans passions. Però no deixaré de parlar de certs temes d'actualitat, sobretot d'aquells que sempre hi ha algú que no en vol parlar, perquè sembla que fa mal. I, evidentment, hi deixaré escrites , també, opinions meves sobre llibres, exposicions, etc.

No em queda res més que dir sinó que gaudiu d'aquest petit espai, que no té cap afany de grandesa sinó que només preten ser un petit reflex del món, encara que la seva mida també convida a mirar-lo amb altres ulls ( això espero).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada